Th.J.Rijkenschool

Samen Rijker Worden!

Welkom op de website van onze school

De Th.J.Rijkenschool is een typische dorpsschool, waar men elkaar kent, de lijnen kort zijn en de onderlinge betrokkenheid groot is. Samenwerking tussen de leerlingen, ouders en het team zorgt ervoor dat we ‘Samen Rijker’ worden.

Onze school wil op de eerste plaats een school zijn met een hart voor kinderen, een school waarin onderwijs en opvoeding in harmonie samengaan. We willen dat uw kind zich veilig voelt, veel leert en elke dag met plezier naar school gaat. We gunnen elk kind een leerzame en fijne basisschooltijd.

Op deze site kunt u informatie vinden over onze school. We hopen dat u door onze website een goed beeld van onze school heeft gekregen. Mocht u na het lezen van de site echter nog behoefte hebben aan meer informatie of persoonlijk contact, kunt u vrijblijvend contact opnemen met onze school en vragen naar Nicole Smits.  Dit kan via de mail info@bs-rijken.nl of telefonisch 0416-320800.

Nicole Smits
Directie Th.J.Rijkenschool